Wednesday, July 27, 2011

cikgu suka main bola..hari hari cikgu main bola... :-)

"cikgu suka main bola..hari hari cikgu main bola...cikgu sudah tido..
                                                                             mari kita mainn !! !!!

JOM TENGOK BOLA MALAYSIA VS SINGAPORE !!!
esok ya di stadium bukit jalil...
myself dah dapat tiket ya...jgn jelllesss...

ni ker dia aweks baru 'apeks'? credit gambo : CARI.com.my
Woit! pehal atas citer bola tetiba interprem gambar aweks!.
so..niari kita gossip sket ya... masak2 makan2..nanti dulu yerr...
Dikatakan si 'Apek' @ Khairul Fahmi @ keeper HM tu cam ada masalah 'rumahtgga'..
kekdah nye dia dah bertunang yaa tapi dikesan berlaku cureng dgn tunangnya..sudah ada awek baru... :-) ... jangan sebab masalah peribody ni prestasi dia merundum laks ya!
nk jengok blog dia ..ni ha...  JEJARIRUNCING

apa punca masalah depa ...well tak tau la kan.. tapi lar ni dok hangat lar.. tapi cik adik tunang si apek ni pon 'over' sket cerita hal2 peribadi dlm blog dia..mayb...kalau lelaki..ada yg rimas kot org pukul2 canang camtu...tak tau lah...
sapa larat mentelaah blog tunang si apek tu..ha baca laa... link ada kt gambor atas...

gambar hari sekitar hari pertunangan apek
 Apa-apa pun harap ini sekadar dugaan dialam pertunangan. Semoga hubungan apek & si jariruncing berkekalan seperti yg diimpikan. kita doa yg baik2 utk mereka . Jika sebaliknya berlaku.. terimalah ia sebagai Qada' & Qadar dari DIA. Dia lebih Maha Mengetahui yg terbaik utk kita. INsyaAllah.  & kpd Apek.... ingat esok tolak tepi semua hal2 semonel neh.. FOKUS!! FOKUSS!!! FOKUSS!!


jgn sok uncle ni yg jd keeper lak ekekeke


1 comment:

azwa amani said...

oowhhhh...mcm tu plak ke...semoga dia kekal hingga ke akhir hayat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...