Click Click NOW

Thursday, February 24, 2011

HANTU DALAM OPIS

Pepagi masuk kerja 'Jejai' cakap malam tadi staff yg dtg ambik server nampak hantu kat bilik kitorang. errk... euwww (betul ke ejaan) SERAMnyeeeerr... Dah lama tak dengar cerita hantu kat ofis ni... time dulu2 masa akak2 bro2 otai ada mmg selalu keluar cerita hantu kat sini. Hantu tak dek kepala laaa...toyol laaaa... hantu tak ada rupalaah...memacam laaa...
Yang terbaru..malam tadi... time diorang nampak tu dalam pukol 12.35 malllam.. hehehe.. bila tanya camner rupa..apa hantu tu buat... diorang tanak xplain in detail ;-)...
whatever lah... aku selalu stay back buat keje main game mentenet...aku tak kacau 'sesiapa' so... jangan 'sesiapa' kaco aku ya!!!
Gambar antu aku tak ada... jom layan lagu TOYOL yeee....
ALFATIHAH utk arwah Sudirman.




TOYOL, dia datang padaku berlari-lari
TOLONG, kemanaku kan pergi
TOYOL, kenapa pula aku yang kau cari
TOLONG, rupanya hodoh wow.. wow.. wow.. wow

Kepala botak,matanya terbeliak
Giginya bertaring,merata-rata
Ee...seramnya,ku melihat rupanya
Melambai-melambai,ketawa pula
Apa yang kau mahu, datang kepadaku
Aku sudah tahu, asal-usulmu

Wahai toyol jangan ganggu
Badannya montel, comel perutnya buncit
Terkedek-terkedek, tertonggek-tertonggek
Ee tajamnya, taring dan juga kuku
Mencari-mencari, jari kakiku
Apa yang kau mahu, datang kepadaku
Aku sudah tahu, asal-usulmu

Wahai toyol jangan ganggu
Padamu toyol sebenarnya, ku tak rasa takut
Sengaja aku bersembunyi, menggeletarkan lutut
Pergilah toyol jangan ganggu
Manalah ada duit disaku
Mana, mana, mana ada

TOYOL, dia datang padaku berlari-lari
TOLONG, kemanaku kan pergi
TOYOL, kenapa pula aku yang kau cari
TOLONG, rupanya hodoh woooow

Kakinya kontot tapi larinya kencang
Menghambat-menghambat, dari belakang
Ee kuat pukulan buku limanya
Menghentak-menghentak, sakit kepala
Apa yang kau mahu, datang kepadaku
Aku sudah tahu, asal-usulmu
Wahai toyol jangan ganggu

Tiba-tiba aku, rasa sakit di kepala
Ku terjatuh dari katilku
Sungguh besar benjolnya
Rupa-rupanyaku bermimpi
Tidur tadi aku tak basuh kaki
Mimpi, mimpi, cuma mimpi



TOYOL, jika kau datang lagi ke dalam mimpi
AKU, ajak engkau menari
TOYOL, jika kau ada lagi di zaman ini
AKU, ajar engkau menyanyi

OOPSS...lupa lak...'Jejai' diatas adalah 'abg sekuriti' opis aku .. ;-) tiada kene mengena dgn wanita di N3 seterusnya ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK