Click Click NOW

Monday, February 14, 2011

SEMALAM ITU SEJARAH , HARI INI REALITI , ESOK ITU MISTERI.

Dimulakan dgn Bismillah... ;-)
Assalam mualaikum untuk semua,wirid utk hari ni Isnin"Laa Haula Walaa Quwwata ILLa Billahil'aliyil'Azhiim(1000x)" .. kita mulakan hari ini dgn sesuatu yang baik .. dgn niat yang baik & penuh syukur padaNYA.



selamat berhijrah ..

Alhamdulillah segalanya berakhir dengan selamat & sempurna. Syukran ke Hadrat Allah SWT diatas KekuasaanNYA bermula & berakhir segala perancangan dgn KehendakNYA. 
 Hari ini bermula hari yang baru ~ ianya merupakan suatu hadiah daripada Allah Subhanahu Wata’ala untuk kita memperbaiki hidup.. menebus silap...atau menambah kekurangan .. terserah pada kita untuk mempertaruhkan akal yang DIA telah berikan.


kasih sayang restu ibu ayah adalah segalanya 

Percaya dalam hati bahawa hari ini adalah hari yang baru, dan anda adalah orang yang baru yang lebih produktif dan lebih optimistik untuk mencapai apa sahaja kejayaan daripada semalam!
It’s a brand new day! take it a day at a time


semalam itu sejarah ... hari ini realiti...esok masih misteri ...

Semalam, kelmarin, minggu lepas dan seterusnya. Itu semua tinggal sejarah. Sejarah haruslah direnungkan biar tak berulang lagi. Orang kata, buang yang keruh, ambil yang jerneh. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. Jangan jadi penyebab kudis peruntuh kehidupan.


keluarga mendoakan yang terbaik ..

orang jauh ...


kasih ibu mengatasi segala ...

Esok itu penuh misteri. Kita tak tahu apa yang sudah direncanakan dalam hidup kita ni. Yang pasti kita perlu berusaha untuk yang terbaik dan selebihnya cuma tinggal tawakal. insyaAllah.

Untuk Ijam & Ina .. Selamat Pengantin Baru .. Selamat Berhijrah ke penghidupan Baru..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat & semoga dilimpahi Berkat & Rahmat Allah SWT. AMIN.

Photo sini sana time kenduri Ijam & Ina ... ;-) .


.... dah 4 bulan ek...cumeeel...

melangkah lah hanya keranaNYA
'manis'nya hidup ... bahagikan sebaik mungkin...

adik dapat...

akak dapat...


eh!! atok pon dapat ! ;-)









... sejarah semalam  ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK