Click Click NOW

Sunday, December 25, 2011

~ YusrY & Lisa ~ ToGethEr At Last ~

 

 

 Marriott Hotel & Spa, Putrajaya

Mengakui hati masing-masing terpaut lewat perkenalan selama setahun menerusi BBM (Blackberry Messenger), Yusry dan Lisa akhirnya telah mengambil keputusan untuk mengakhiri perhubungan cinta mereka dengan sebuah pernikahan yang akan berlangsung pada 23 Februari 2012 ini di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya dan Majlis Resepsi akan berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari dalam satu majis yang serba sederhana.

Dihadiri oleh oleh kedua ibu bapa Yusry, abang sulung, Norman Abdul Halim dan ibu Lisa, terdahulu Yusry mengumumkan pada malam semalam keluarga Yusry telah bertandang ke rumah Lisa untuk menghantar tanda. Walaubagaimanapun, Yusry menjelaskan majlis serba sederhana namun penuh adat itu bukanlah majlis pertunangan, hanya sebagai simbolik bahawa dirinya sudah ‘booking’ si dara sunti.

kredit to
~~ OH BULAN !~~


 

 

 

Yusry KRU memberitahu yang mereka sebenarnya saling mencintai sepenuh jiwa antara satu sama lain dan sikap Lisa Surihani yang sentiasa menyokong kerjaya beliau.

... memilih tarikh 23 Februari 2012 untuk melangsungkan pernikahan dan 23 Februari 2012 untuk majlis resepsi  kedua-dua belah pihak.

&  memilih Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya  untuk majlis akad nikah yang dijadualkan selepas solat Asar. Manakala majlis resepsi  akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC)pada sebelah malam 26 Februari .




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK