Click Click NOW

Sunday, February 20, 2011

STACY AKIMMM BEGABUUUUNGGG!!! Ibu Restui Stacy Berkahwin

Mandi sudah...ooopsss...silaaap... sarapan sudah...gossip sudaah...mandi je blom..ekekekeke..ai wangggiiii tawww...so sebelum mandi nak masuk gak n3 ni.... pasal bebudak AF ni laaah..

Juara Akademi Fantasia 6, Stacy dengan pemenang tempat ketiga AF7, Akim dikatakan sedang cintan cintun..

Ini Stacy yang kata .. "Sejak cerita saya dan Akim dikaitkan bercinta, emak sering bertanya tentang kesahihan cerita tersebut. Malah emak saya tidak pernah menghalang untuk saya berkawan dengan Akim. Alasannya kerana dia tidak sanggup lagi mendengar gosip atau khabar angin tentang perhubungan kami di media.

"Tapi emak saya juga berpesan, jika ditakdirkan jodoh saya jatuh di tangan pemuda Melayu dan beragama Islam, dia sama sekali tidak menolak. Bagaimanapun dia juga berpesan, terlalu banyak dugaannya apabila seseorang itu berkahwin dengan agama lain.

"Kata emak lagi, jika saya ingin berkahwin hanya setakat untuk bersuka-suka, nasihatnya baik lupakan saja kerana ia bukannya mudah. Lebih-lebih lagi bila ianya melibatkan 2 agama yang berbeza,"
katanya jujur .

 dgr citer kat penggambaran MV lagu gabungan diorang tu, makan siap2 suap2 bagai..
 
....DAN SUMBER2 MENGATAKAN ......
diorang nie memang couple..selalu dating kat pavilion,mid valley..kalau ada sedara akim kahwin kat jb pun,diorang pi together...tapi stacy cover sebab peminat x berapa suka kut...
 

1 comment:

Taufiq Tiramisu said...

diorang ni memang btol2 kapel ke??

entri terbaru : Kau memang hebat, bila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK