Click Click NOW

Sunday, January 16, 2011

Sharifah Amani Sebagai Pelacur Dalam Filem Jepun, Liberating Of Soul

 
Sebelum ini, Sharifah Amani pernah mengumumkan di Twitter bahawa dia menerima tawaran daripada produser filem Jepun untuk sebuah filem yang dirahsiakan.
Actually its a Japs Film . Filem yang diberi nama "Liberating Of Soul" baru je selesai penggambarannya pada Disember 2010 yang lalu. Projek filem 'indiependant' dari Jepun ini telah diarahkan oleh Hasao Takato.
Filem ini berkisarkan 2 warganegara Jepun datang ke Malaysia atas kehendak sendiri. Tatsumi (Aki) merupakan seorang ahli perniagaan yang menghadapi kegagalan dalam perniagaan & bakal bankrap ini telah bercadang untuk membunuh diri supaya kaum keluarganya boleh mendapat wang pampasan insuran. Ditakdirkan Tatsumi telah berjumpa dengan seorang lelaki bernama Saijo (Mikawa) yang akan menjadi saksi kematian Tatsumi dengan syarat bahawa Tatsumi mesti bersetuju untuk mencari seseorang yang penting di Malaysia.
Sampai di Malaysia, mereka berjumpa dengan seorang pelacur, Rin (Sharifah Amani) dan menjelajah seluruh Kedah untuk mencari rakan misteri Saijo.

 
“Liberating Of Soul” telah di lakonkan oleh Aki, Misawa, Sharifah Amani dan Bront Palarae. 
 Krew-krew dari Malaysia juga turut terlibat dalam tenaga produksi ini.



kredit to OhBulan & Tupai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK