Click Click NOW

Wednesday, February 9, 2011

AKU KEHILANGAN MU ...

u r not alone.....  keep on singing ...



"Saya dan bekas suami telah pun berpisah sejak tahun 2009 kerana dah tak ada jodoh. Tiada apa permasalahan yang berlaku di antara kami. Tapi, mungkin sudah suratanhidup kami begini.

"Saya dan bekas suami tak bermusuh dan masih lagi saling menghubungi antara satu sama lain. Malah saya juga masih lagi mengekalkan hubungan yang baik dengan mak mertua saya," katanya ketika ditemui selepas konsert sulungnya iaitu Konsert Keungggulan 33 Tahun Francissa Peter yang telah diadakan pada Sabtu yang lalu, di Istana Budaya.

Sebelum itu, Francissa atau lebih mesra dengan panggilan Fran itu yang popular dengan lagu Sekadar Di Pinggiran telah membuat pengakuan berpisah dengan bekas suaminya di hadapan para peminat.

Bukan berniat mahu menyembunyikan status dirinya yang selama ini diintai namun jelas penyanyi berusia 50 tahun ini, dia menantikan detik yang sesuai untuk menghebahkan perkara tersebut.

"Saya bukan mahu menyorok atau apa, tunggu masa yang sesuai. Selama ini saya lebih selesa bercerita tentang kerjaya dan pada hari ini memandangkan peminat dan media semua ada, jadi saya rasa tak salah untuk berkongsi cerita duka yang pernah singgah dalam hidup saya," katanya yang bersyukur masih ditemani keluarga dan rakan terdekat.




masa malam media preview konsert frans hrtu,beliau sendiri yg dedahkan kisah ni
ada rahsia yg nk dikongsi bersama....beliau dh berpisah dr tahun 2009,.tapi beliau masih boleh tersenyum
lps je abis pengakuan,Frans nyanyi lagi "aku kehilanganmu"

Sedih sangat




Francessca Peters (Manan Ngah / Habsah Hassan)

Saat aku kehilanganmu
Hati dibaluti rasa pilu
Kedukaanku pasti berlarutan
Kerna di kecewakan

Bagaikan aur dengan tebing
Kita mengatur langkah seiring
Menghadapi kepahitan hidup berdua
Pernah menangis bersama

Panas dan hujan, ribut dan taufan
Telah menguji kesetiaan
Bersama keyakinan kita jadikan
Mimpi satu kenyataan

Tiada pernah kumenyangka
Kejayaan mengaburi mata
Sehinggakan kau merasa tak lagi perlu
Ku berada di sisimu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK