Click Click NOW

Tuesday, December 21, 2010

MINGGU YANG GILA!

Memang minggu lepas minggu meroyan @ gila sket , tapi alhamdulillah semua task end up successfully! Penat! Jangan kata nak update blog..nak baca apa lagi nak bukak blog pon tak sempat! Sorry ya pada yg menunggu-nunggu...(ade kee yg nungggu) hehehe...

Gambar diats ada kaitan ngan antara aktiviti aku minggu lepas... ada siapa2 sini Sabahan atau pandai cakap Sabah ? Ini gambar T-shirt yg dijual kat pasar Sandakan. Muskil aku baca ayat kat T-shirt tu...aku tak paham makna dia laaah...yg aku paham makna yg 'kuning2' ja baaaah..ekekekekeke...sapa ada paham...sila xplen baaaah...

ok mari kita layan poto Sandakan Market ya... aku tak sempat nak shopping apa sangat kat sini... masa terhad...nak kejor flite...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK