Click Click NOW

Thursday, December 30, 2010

PM UMUM JUMAAT CUTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII





YES! TAHNIAH !

pujian dari Rio Ferdinand, centre back MU dalam Twitter nyer..

Congratulations 2 Malaysia who beat Indonesia in the Suzuki cup final. I played against Malaysian u23 team 18months ago, quite a good team.

about 2 hours ago via Twitter for BlackBerry®


http://twitter.com/rioferdy5/status/20118311979196417



200 penyokong Malaysia menonton dalam protes dari kedutaan
29/12/2010 9:57pm


JAKARTA 29 Dis. – Kecewa dengan lokasi tempat duduk dalam Stadium Gelora Bung Karno serta faktor risiko keselamatan, antara 150 hingga 200 penyokong Malaysia malam ini menonton dalam protes perlawanan akhir kedua Piala AFF Suzuki 2010 Malaysia-Indonesia di layar besar di Kedutaan Besar Malaysia di Jakarta di sini malam ini.

Presiden Kelab Penyokong Bola Sepak Selangor, Mohd Nasir Yunus, 55, yang mengetuai rombongan penyokong pasukan bola sepak Malaysia, berkata, kumpulan penyokong Malaysia yang tidak ramai jumlahnya telah menempah tiket di tempat duduk VIP, tetapi mereka diberikan tempat duduk di belakang gawang gol di pintu dua.

Mereka juga diletakkan di tengah-tengah para penyokong Indonesia dan berasa tidak selamat untuk berada dalam stadium untuk menonton perlawanan bagi menyokong pasukan Malaysia.

"Kami amat kesal sekali. Kami berasa kami telah dianaktirikan, kami disisihkan dan tidak diberikan keadilan sewajarnya.

"Setelah mengambil kira faktor keselamatan dan perbincangan dengan pihak Kedutaan Besar Malaysia serta persetujuan para anggota rombongan, kita telah mengambil keputusan untuk menonton perlawanan ini dalam protes di Kedutaan Besar Malaysia di sini,” katanya ketika ditemui di Dewan Serba Guna Kedutaan Besar Malaysia di sini. – Bernama

1 comment:

FadhDeela said...

terukkan diaorg nie..menakutkan tol..hope pemain kita selamat pulang!!

Jom singgah: Jumaat Cuti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK