Click Click NOW

Thursday, November 25, 2010

CENDOL AND ROJAK MAMAK

CENDOL SEDAP GILER!



ROJAK MAMAK SEDAP GILA

Aha saja UP Cendol ngan Rojak Mamak ni... mana lah tau boleh jadi inspirasi utk orang yang tak tau nak makan apa tengahari ni.. Ermm yang ni lunch semalam..
Siapa yang dok area Ampang ...mesti try pot cencol ngan rojak ni . Lokasi kat tepi tasek yang dekat Restoran Hari-Hari Makan ...tapi jangan pi restoran tu..situ tadak halal wo.. pi kat area ujung arah ke tasek...kerusi meja sumer cukkup. Nasi lemak Ayam ngan Mee goreng dia pon sodap... Ok layan je la gambar yeee.

2 comments:

momochan said...

cendol kat perlis boleh tahan sedapnye..kat kl xtahu lagi..

tapi momo bukan penggemar cendol pun hihihi

LugieAmir said...

nanti kita pi perlis kita cari momo yerrr...hehehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK