Click Click NOW

Tuesday, November 30, 2010

Lawatan ke Institut Pediatrik, HKL -


parking HKL

Hari ni masuk hari ke 2 adik Nor Fadilah menggunakan mesin bantuan hayat. Tadi kami pergi menziarah kat Institut Pediatrik, HKL & keadaan dia masih lagi sangat2 kritikal.

Kepada ALLAH SWT dipanjatkan doa agar diberikan yang terbaik utk adik Nor Fadilah serta berikan kekuatan kepada seluruh ahli keluarganya terutama ibu nya Siti Nur Baiya Hussin.

Kesian tengok keadaan si adik...tak sanggup rasanya tengok dia bertarung...air mata ni tak dapat nak ditahan2 lagi... terus aja mengalir masa tengok keadaan dia... ini kami yang baru datang menjenguk..belum lagi siibu yang mengadap dia setiap saat... bengkak mata dia berendam air mata... Harap Baiya terima dugaan tuhan ini dengan ikhlas.
Kami sentiasa doakan yang terbaik. Insyaallah.
Bos pun ada sampaikan salam & doa beliau dari Mekah AlMukaramah. InsyaAllah sekali lagi .. DIA lebih tau urusanNya dan pasti akan beri yang terbaik untuk makhluk kesayanganNYA.

Untuk makluman...adik Nor Fadilah mengidap leukemia sejak bayi.. rawatan kimo telah selesai dan ada tanda2 +ve utk pemulihan..tapi dalam masa tempoh rawatan dia sangat2 sensitif pada persekitaran dan mudah dijangkiti kuman & virus.Virus yang menyerang paru2nya sekarang tidak dapat dikesan jenisnya dan sangat aktif...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK