Click Click NOW

Sunday, November 28, 2010

Ibu Adi Putra Mengamuk di Facebook

Siapa tak kenal Adi Putra kan yang kononnya bijak dan pintar tu.

Dari sumber yang kami terima, kami diberitahu yang mak Adi Putra, Puan Serihana Elias ni mengamuk dengan isteri pertama suaminya. Untuk makluman, ibu kepada Adi Putra ini dikatakan isteri ke-2. Dari sumber itu lagi, tergamak beliau mengatakan yang isteri pertama itu meminta sedekah walhal ianya nafkah. Nafkah dan sedekah sememangnya jauh berbeza. Apapun hanya dia dan pihak satu lagi yang tahu apa kisah sebenarnya.



CREDIT TO OHARTIS.COM

Pengajarannya? Jangan meluahkan perasaan marah di Facebook. Be professional! Kan dah satu dunia dapat nengok. Siapa yang malu? HAAAANG juga.


1 comment:

Omu Rice said...

lorh yeke...Omu baru tahu..mereka sekeluarga..maaflah omu ni buta info sikit...tulah marah tu patut dikawal..Omu sekarang nak marah2 kat fb pun kene pikir banyak kali...malu weh..salam perkenalan gr Omu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK