Click Click NOW

Monday, November 22, 2010

PAGI NI AKU SENGAL SKET

Assalamualaikum & salam sejahtera kpd semua yang baca N3 aku pagi ni(kalau ada yang baca)  Pagi Isnin ni tiba-tiba hujan turun agak lebat. Itu aku tak kesah. Aku suka hujan! Yang buat aku sengal berpasal ni  bila bukak je FB terjojol status/wall yang meloyakan ...jiwang tak tentu pasal...cintan cintun rindu dendam kemaruk segala lah! Hallo rasanya kalau nak curah isi hati tak yah lah letak segalanya kat status tu.. Satu donia nampak ! Kalau dah lama tak jumpa atau cinta jarak laut ke ok la sikit..ini hari-hari pagi petang siang malam leh nampak lagi mau letak curahan hati kat FB ker!! Mungkin ada orang tak kesah. Itu memasing punya FB memasing la suka nak letak apa kan...tapi..come on laa...tak malu ker... nak pulak yang letak status meroyan meretis camtu yang ngah cintan-cintan..lom pasti nikahnye..sok kalau tak jadi ... baru padan muka! Bila ditegur sentap. Kata mulot aku lahar!   Ini Blog aku .Aku tulis apa aku suka & aku tak suruh orang baca. so siapa yang dah baca & tak suka itu bukan masalah aku. OK IM done!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK