Click Click NOW

Monday, November 8, 2010

DUIT


Salam untuk semua. N3 pertama untuk hari ini (Senayan). Ngah siap-siap nak pergi cari Duit..eh pergi kerja....Monday Bluesss konon laaa...macam lemaaau jer.Nak pakai baju apa ya.Blasah je lah.. Macam-macam pikir.Bos ada tak niari...Banyak kerja tak niari...Tadi pagi sesuboh sepie' ingat nak siap awal ,sekali tu suhu sekitar macam sejok gila pulak, so posponn kejap.Biasa la kan... Ish tak boleh jadi ni kena siap sekarang gak. Karang kita sambong cerita no.....
ooo pasal DUIT..teringat lama tuari dapat makna "DUIT" selain dari duit yang riban riban juta jutaaan tu...

" D U I T "
DOA ; USAHA ; ISTIQAMAH; TAWAKAL


1 comment:

Amy Syaquena said...

salam..

Jom join Giveaway ' The Best Entry With Sinar Raudah'

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/11/giveaway-best-entry-with-sinar-raudah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK CLICK CLICK